2015/03/30

Ge en chans för andra också!

Hade 2 Zumba klasser igår. En a dem var den vanliga som jag alltid brukar ha. 50 deltagare denna gång! :) Mycket fart, svett och glada ansikten :D
Sen blev det en snabb hemfärd, duscha, fulla på med lite energi och vidare till nästa stället. Munich gym...Där jag hoppade in som vikarie för J. Alltid svårt att vara vikarie...Folk är så himla konstiga...vill inte så jätte gärna ge chans till en annan instruktör än vad dem är vana vid... Så antingen kommer dem inte alls eller så går dem vid den första pausen... Jaja...dem vet inte vad dem missar...Tycker lite synd om dem faktiskt...! :D
Men iaf...Jag var ganska så rädd för att hur folk ska reagera att det är inte J...men grejen är att han förberedde folket på att JAG kommer vara där! :D Och folket visste att jag inte kan tyska så jag fick faktiskt prata engelska! :D (det var det jag var mest orolig för annars...språket...jag kan om jag måste, men lättare på engelska)
Och deltagarna var så positiva, med mycket energi och vilja! :) Så roligt det var!!! :D


Idag har jag också kört ett pass på det gymmet jag brukar gymma på....Hoppade in för J. där också...Lite mindre folk...men folket är nog värre där än på det andra stället...haha...Här är dem verkligen såna som bara går på passet om "Deras" instruktör håller i det... Men men...hade ändå med mig 7 deltagare(måndag morgon...ganska bra siffra...) och jag tycker att det redan är bra att inte en enda lämnade salen förrens passet var färdig!
Jo...men om jag tänker efter...inte många som brukar lämna mina pass...:D :P


Nu är jag iaf hemma och ska snart iväg till skolan. 15.00-21.25!!! LÅNG dag! Hoppas höften orkar!! Hade extra ont nu igen dem senaste dagarna och på Zumban kan jag inte heller göra allting :( :( Några låtar fick jag byta ut totalt då det inte går med höften... :( :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar