2015/03/29

Back again

Har ej tid till att skriva här :( Hemskt...I Know... Men när jag har liiite tid så hittar jag något viktigare att göra... Men NU! :D
Har inte dansat i skolan i 3 veckor förut på grund av skada...Ligamentet i min höft bråkar och allt jag gör som jag behöver ha dem musklerna till gör ont... :/ Det suger lite, men hoppas på förbättring inom kort då jag inte har mer tid till att vara skadad... Vi har föreställning om bara en månad!!! HELT SJUKT vad tiden går fort!! :D Koreografierna vi ska göra är klara, nu putsar och cleanar vi så allt ska bli grymmt! :D

Kör zumban vid sidan om så mycket jag hinner med och orkar...Det går ganska bra att dansa zumba med höften lite light...Nja...Inte för att jag vet hur man dansar zumba light...men det är också något jag måste lära mig...haha :D
Från och med idag ska jag undervisa varje dag :D Zumba!...Flera gånger på en dag! :D Ska bli SKOJ! :D Spellistan är uppdaterad också så jag orkar med :P Har blivit trött på mitt gamla pass....

Ni kan få kika på en av mina zumba danser från i somras om ni vill på youtube :D
Här har ni länken :)

Har även varit på Zumba Party och körde en låt på scenen..Jag tycker jag sög...Kände mig inte alls bra...Tror faktiskt det blev superfel klädval...Och jo...står man på scen och ska presentera sig själv för första gången så spelar kläderna in ganska mycket...kände mig bara bläääää i mina kläder och därmed allt blev sk*t... XD





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar