2015/03/15

Grattis Justyna :)

Börjar med att berätta att jag har fått jobbet på gymmet som jag i förra inlägget skrev om. Chefen var inte ens inne på lektionen när jag körde zumba, men hon frågade deltagarna vad dem tyckte...När jag var på väg till omklädningsrummet efter passet så kom hon jätte glatt och välkomnade mig i teamet...haha nja... man ska inte döma folk efter utseendet eller efter vart dem kommer ifrån...Tydligen så har deltagarna tyckt om mig jätte mycket och nja...Jag tror jag är den enda kvinnliga Zumba instruktören på det gymmet :P COOL! :D  

Igår var jag med Justyna och Lisa och firade Justynas 20 årsdag :P Blev en crazy natt :P Vi började hemma hos Lisa. Kollade melodifestivalens final, drack lite...Körde kortlek sen vilket ledde till att jag fick typ stå på ett ben ett tag, ha byxor på huvudet, göra 10 pushups...(med en mängd alkohol is kroppen OCH träningvärk i armarna efter dagens pass på gymmet) och skrika sen ut genom fönstret att jag är bäst!!!...haha ja... och det var bara vad JAG fick göra... XD 



Efter det blev det utgång. Dansade på baren för första gången :D Har alltid sett folk göra det, och innerst inne har jag nog också velat testa XD haha igår hände det :D hahah BRA utsikt alltså!!! :D 
Lyckades ta en (jag tycker) bra kort på min babes uppifrån :P 
Ja...man kan säga att kvällen blev lyckad! :D Mer såna <3 Love my babes alltså :)
Grattis Justyna en gång till! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar