2015/03/05

Undervisa på tyska!?

Ska prov jobba nästa vecka på ett gym! Zumba ska jag hålla i, men bara i typ 10 minuter så chefen ser hur jag gör....Grejen är att hon vägrade prata engelska med mig och sa att jag MÅSTE prata tyska om jag ska undervisa där! Vet inte riktigt om jag klarar att lära mig tyska på bara några dagar....eller nja...på 3 veckor! :O :O Någonstans innerst inne önskar jag att hon säger att jag inte kan få jobba där... hahaha Är asskrämd!  Kommer bli skit pinsamt ju om jag säger fel eller inte alls kan säga det jag vill!!! :O Och ja, zumban kommer det inte bli så mycket problem med egentligen för att där pratar man inte inte XD Men jag ska hålla i vanligt träningspass också för mage och rygg...och DÄR måste man snacka i en hel timme alltså!! :O
Någon som kan någon bra sida där man lär sig såna uttryck på tyska snabbt....HJÄLP!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar